Перейти на мобільну версію сайту


19.07.2019

ІВАХНЮК ЧИ МЕЛЬНИЧЕНКО: ПЕРЕМОЖЕ НОВИЙ ЧИ ЗАЛИШИТЬСЯ СТАРИЙ?

івахнюкКолишній регіонал і бепепешник нардеп Мельниченко кинув у бій останню рекламну зброю – фальшиву соціологію. Активісти раніше повідомляли, що бачили агітаторів Мельниченка, які під виглядом «соціологів» задавали на вулицях Кам’янця перехожим різні питання. Наприклад, таке: «За кого ви голосуватимете – за свого відомого місцевого кандидата чи за парашутиста з Києва?». Якою може бути відповідь на таким чином поставлене запитання не важко здогадатися.

Утім, привертають увагу й інші «ляпи» так званого «соцопитування». Спроби знайти в Гуглі посилання на запит «Виконавчий директор інституту політичних та соціологічних досліджень Олександр Пелипенко» не дали результату. Такої соціологічної служби всесвітня мережа не ідентифіковує. Але ж презентацію результатів нібито «соціологічного дослідження» робив саме цей науковець. Чи він хто? Але ЗМІ поширили всю цю інформацію. Невже, не перевірили?

Крім того, студенти Кам’янця звернули нашу увагу на очевидне протиріччя в тексті самого інформаційного повідомлення від імені немовби Інституту. Ці, вибачте на слові, соціологи пишуть, що «вибірка, зроблена інститутом, репрезентувала доросле населення міста» і одразу зазначають, що «опитуванням були охоплені всі населені пункти, які входять до 193 округу». Так «населення міста» чи «всі населені пункти». Обмовка, як то кажуть «по Фрейду». Мешканці Новоушицького та Кам’янець-Подільського районів на багатьох зустрічах підтверджували команді Д.Івахнюка, що сном і духом не знають ні про яке соцопитування в їхніх громадах. Як і давно не бачили старого депутата Мельниченка у своїх селах.

Навіщо потрібні такі трюки з соціологією, ми запитали у директора Центру стратегічних розробок (м.Київ), кандидата історичних наук Андрія Ніцоя. «Якщо це не суцільна вигадка штабних працівників, то таке явище називається «спрямовуюча соціологія». Це коли інтерв’юер нав’язує громадянинові потрібну замовнику відповідь. Чинять так з метою психологічного тиску на конкурентів та виборців, а також, щоб в подальшому виправдати фальсифікацію результатів голосування на виборчих дільницях».

Отже, фальсифікація результатів і рекламне приниження Дмитра Івахнюка, як реального конкурента, котрий здатен виграти вибори у Мельниченка, – ось головна мета широко розрекламованої так званої «соціології». Чи вдалося штабу Мельниченка вплинути на вибір кам’янчан цією соціологічною «качкою» ми дізнаємося вже скоро – після голосування 21 липня 2019 року.

Теги: вибори-2019, кандидат Дмитро Івахнюк

Дивіться також:





Повернення до списку





Реєстрація
Забули пароль?
 
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:










Наша адреса: 
Україна,
м. Кам'янець-Подільський, 
вул.Соборна, 27.