Перейти на мобільну версію сайту


19.09.2014

ЗА ПАСПОРТОМ - У ЦНАП

З 1 жовтня, відповідно до розпорядження Кабміну, державна міграційна служба надаватиме адміністративні послуги лише через Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП).
Про нововведення розповідає керівник Центру Юрій Шубарський.
- Багато із переліку визначених послуг ми вже надаємо, як-от державна реєстрація юридичної або фізичної особи, видача витягу з Держреєстру тощо, - каже Юрій Володимирович. - З жовтня ми реєструватимемо громадські об’єднання, ЗМІ з місцевою сферою розповсюдження, надаватимемо окремі послуги, якими сьогодні займаються в міграційній службі, зокрема видача паспорта, реєстрація за місцем проживання чи зняття з обліку. З початку наступного року оформлятимемо і цнап.JPGзакордонний паспорт а також здіснюватимемо державну реєстрацію земельних ділянок.
- Тепер, щоб оформити паспорт, не потрібно звертатися в паспортний стіл?
- Звичайно, з 1 жовтня цим займатиметься наш Центр. Людина приходить до нас, приносить перелік необхідних документів. Адміністратор ЦНАПу реєструє цей пакет документів і по акту передає його в міграційну службу. Працівники останньої протягом визначеного терміну готують необхідний документ. Якщо це оформлення та видача паспорта, то термін складає 30 днів; вклеювання фотокартки в паспорт - 5 діб; оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи - 10 діб; реєстрація місця проживання особи, зняття з реєстрації, реєстрація місця перебування - протягом одного дня. Адреса Центру: вул.Троїцька, 2. Телефон: 9-12-25.
- Якщо є всі документи, то громадянин отримає необхідні послуги, відповідно до термінів, встановлених законодавством, - долучається до розмови головний спеціаліст К-П РС УДМС у Хмельницькій області Микола Мазур. - Наразі працівники державної міграції служби щодня обслуговують близько 70 осіб.
Чи готові до такого напливу людей у ЦНАПі? За словами Юрія Шубарського, в штаті працює три адміністратори і керівник, які наразі справляються із роботою. Також у Центрі діє електронна черга, за якою людина може вибрати адміністратора та прийти у визначений для неї час, а не оббивати пороги закладу.
Аби перевірити, як працює термінал, вирішила скористатися електронною чергою. У переліку послуг, що висвітились на табло, обрала необхідну, і автомат видав чек з номером адміністратора. Згодом почула через систему сповіщення, до якого столика маю підійти. Також у Центрі отримала брошури з інформацією, якими послугами ще можу тут скористатися. Одразу видно, що районна влада добряче попрацювала над створенням ЦНАПу. Щоправда, туалети виявились зачиненими. Куди справляти нужду жителям району, невідомо.
Безумовно, ідея надання адміністративних послуг за принципом «єдиного вікна» досить вдала, якби не певні ньюанси. Наприклад, добре було б, якби всі служби, відповідальні за надання адміністративних послуг, знаходились в одному приміщенні. Тоді б не потрібно було адміністраторам витрачати зайвий час на передачу документів з одного кінця міста в інший.
Можливо, в майбутньому для ЦНАПів і підшукають подібне приміщення, а поки що доводиться «обкатувати» реформи, набиваючи гулі.

Теги: ЦНАП, Юрій Шубарський, Микола Мазур

Дивіться також:





Повернення до списку





Реєстрація
Забули пароль?
 
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:








Послуги

Производство подставок под мобильные телефоны на витрину.
Любые размеры под заказ и со склада.
http://promplastic.com/content/33-podstavki-dlya-telefonov-na-vitrinu




Наша адреса: 
Україна,
м. Кам'янець-Подільський, 
вул.Соборна, 27.