Перейти на мобільну версію сайту


11.01.2021

ВИКЛИК ШВИДКОЇ ЗА НОВИМИ ПРАВИЛАМИ

З 1 січня 2021 року бригади швидкої медичної допомоги прибуватимуть до пацієнтів за новими правилами, оскільки набула чинності відповідна постанова Кабміну. Залежно від стану пацієнта звернення поділятимуться на чотири категорії: критичні, екстрені, неекстрені і непрофільні. Це визначатиме диспетчер оперативної служби Центру екстреної медичної допомоги. Від обраного ним пріоритету залежатиме час прибуття бригади. Отож, до кого може приїхати швидка допомога, а кого направлять на обстеження до сімейного лікаря?

З 1 січня швидка медична допомога приїжджатиме на виклики до пацієнті, які перебувають у критичному та екстреному стані.
швидка.jpg

КРИТИЧНИЙ СТАН
Це стан, який безпосередньо загрожує життю людини. Його симптоматика така:
- відсутність дихання або неефективне дихання;
- сильна кровотеча;
- стани зумовлені впливом зовнішніх чинників (удар струмом, блискавкою тощо).
- інтоксикація чи отруєння;
Час приїзду швидкої: 10 хвилин з моменту звернення до диспетчера. Якщо на дорогах затори чи якісь інші обставини, які не залежать від бригади медиків, допускається перевищення зазначеного нормативу, але не більше ніж у 25% випадків.

ЕКСТРЕНИЙ СТАН
Це стан пацієнта, який також загрожує життю та здоров’ю і може різко погіршитися у разі несвоєчасного надання допомоги.
Симптоматика:
- порушення свідомості;
- ознаки кровотечі;
- ознаки гострого коронарного синдрому;
- гострий мозковий інсульт;
- розлади дихання;
- інші екстрені ознаки або можуть бути зумовлені тими ж чинниками, що й у критичних випадках.
Час приїзду швидкої: за 20 хвилин. Допустиме перевищення нормативу – не більше ніж у 15% випадків.

НЕЕКСТРЕНИЙ СТАН
Якщо диспетчер з’ясує, що стан пацієнта не загрожує життю, тоді працівник служби порекомендує звернутися до сімейного лікаря або до найближчого відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги. Йдеться про виклики, коли стан пацієнта не є невідкладним, а відтермінування надання медичної допомоги не призведе до погіршення стану здоров'я.
Таке звернення може бути передане до чергового центру первинної медико-санітарної допомоги. І якщо не буде такої можливості – диспетчер направить до пацієнта бригаду швидкої, яка не виконує критичні або екстрені виклики.

НЕПРОФІЛЬНЕ ЗВЕРНЕННЯ
У такому випадку диспетчер порекомендує звернутися до лікаря, що надає первинну медичну допомогу, з яким укладена декларація.
До категорії непрофільних належать звернення стосовно постраждалих або хворих, стан яких не є невідкладним та не потребує надання медичної допомоги в межах, передбачених кваліфікаційними вимогами працівників бригад швидкої допомоги. Хворий чи постраждалий не потребує проведення оцінки стану здоров’я на місці, йому може бути надано дистанційну медичну консультацію.

Теги: швидка допомога, звернення, критичний стан, екстрений виклик

Дивіться також:





Повернення до списку





Реєстрація
Забули пароль?
 
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:








Послуги

Осуществим Вашу мечту материнства. Поможем забеременеть женщине. Наши доноры все проверены по многим параметрам. Обращайтесь ответим на все вопросы
https://donorspermy.com/




Наша адреса: 
Україна,
м. Кам'янець-Подільський, 
вул.Соборна, 27.