Перейти на мобільну версію сайту


24.07.2015

ЮР’ЄВ ЗНОВУ ЩОСЬ ПРИДУМАВ

Цьогоріч усіх цікавить питання: «Чи будемо з хлібом і якою буде його ціна?». Із ним ми звернулися до найбільшого в місті виробника хліба - директора ТОВ «Український кристал» Володимира Юр’єва. Володимир Васильович добре знає цей ринок.

- Цьогоріч прогнози на урожай досить гарні, але трейдери вже починають вести мову про майбутні коливання на Володимир Юр’євцьому ринку, - розповідає Володимир Васильович. - Адже через Одеський порт почали вивозити зерно без належного державного контролю, без будь-яких обмежень та заборон. Може статися так, що зерно просто перекочує із наших комор в іноземні. От тоді виникне питання: «Що ж будемо їсти?».

- Володимире Васильовичу, кожен хлібопекар хоче, щоб саме його продукцію споживали найбільше. Чим Ви можете зацікавити покупця?

- Насамперед якістю і широким асортиментом. Попередні обіцянки перед кам’янчанами «Український кристал» викоконав - фірмову мережу збудували, ціну від виробника впровадили, знижкова система працює. Нині ми працюємо над впровадженням пластикових розрахункових карток. Кожному покупцеві в пекарнях будуть видавати бонусні картки зі 3% знижкою на всю продукцію. Картка буде сімейною, розділятиметься на три - для батька, матері і дитини. Плануємо проводити різні акції. Хочемо залучити до себе в клієнти всі верстви населення, зокрема, людей поважного віку, дітей, молодь. Також будуть такі акції як ціна тижня, постійний клієнт (людина, яка відвідала 30 днів на місяць нашу фірмову пекарню, отримає подарунок, до прикладу, торт). Ще одним напрямком роботи буде визначення VIP-клієнта, тобто тих, хто найбільше витрачає грошей на придбання нашої продукції.
Для того, аби впровадити ці проекти, ми встановили в пекарнях спеціальне обладнання, з 20 серпня ми встановимо його у кіосках на зупинках. Також плануємо проводити дитячі акції. Якщо дитина наш споживач, вона отримає подарунок (шкільну сумку, канцтовари тощо).

- Хороший хліб добре й коштує. Куди подівся проект «Соціальний хліб»?

- Одного разу до мене в кабінет завітала делегація бабусь і каже: «Нам не потрібен ваш «соціальний», ми знаємо з якої полови він робиться. Ми все життя важко працювали і хочемо хоча би хліб нормальний їсти». Ці слова так глибоко вразили моє серце, що я вирішив знайти інший шлях здешевлення хліба. І зрозумів, чому я маю віддавати хліб на продаж комусь, якщо можу мати свою мережу, де буде продукт від виробника, а це дешевше на 1 грн.
Потім ми запровадили знижку на нашу продукцію в кінці дня. Цю систему знижок було найважче запровадити, бо одні хотіли дешевше купити, а продавці хотіли наповнити свої кишені. Тому довелося встановити в пекарнях дороговартісне обладнання, яке автоматично в зазначений час починає рахувати вартість виробів зі знижками. 

- З цього приводу в нас було багато казусів, - долучається до розмови менеджер Олександр. - Пенсіонери збиралися під пекарнями, а як наставав час знижок, вони штурмували приміщення. Було й таке, що за годину вони набирали повні руки товару і чекали, коли настане час знижок. Покупці ж заходили в пекарню, а полиці вже порожні,ТОВ "Український кристал" хоча хліб на обліку в комп’ютері стоїть. Але й це явище з часом подолали.

- Обіцянки виконали, а що далі?

- Нині плануємо розкваліфікувати своїх покупців. Тобто, хто працюватиме з VIP-клієнтами, хто - з пенсіонерами, а хто - з молоддю. Ми мусимо знати, з яким товаром до кого йти. Формат пекарень - це сімейний варіант менеджменту, але втрачається та молодь, яка споживає хот-доги, бутерброди.

Ми розробляємо нову акцію «Гостину в кожен дім», тобто потрібно зробити все, щоб наша продукція була на столі в кожного кам’янчанина, щоб гроші у вигляді податків могли залишитися в міській скарбниці, і це ми будемо доводити якістю. А от до молоді ми підійдемо іншим шляхом. Узяли в оренду приміщення в «Укрпошти», плануємо зробити там кафетерій. У асортименті будуть тістечка, торти, кава, чай, гаряче молоко і різні напої. За скляною вітриною відвідувач спостерігатиме за тим, як печеться тістечко, як працюють майстри. Тобто це буде ще й майстерня солодощів.

У людини буде можливість скуштувати шматочок торта, подивитися, як його роблять і потім замовити на якесь сімейне свято чи взяти із собою в гості. Також працюємо над весільними тортами, бо караваями ми вже радували камянчан.

Наші фахівці проводять моніторинг класифікації споживачів. Нас це змусила зробити торгівельна мережа, у якій нині крутиться понад 200 тис.грн наших обігових коштів. Тому ми чітко вирішили розвивати свою фірмову мережу, щоб не залежати від когось і в цьому можемо виграти всі. Яким чином? Сім’я прораховує, скільки наших виробів вона споживає на рік. Цю суму вона вносить на свою розрахункову картку і за це отримує знижку в 20%, тобто людина захищена від цінових коливань а як бонус отримує близько тисячі гривень знижки. Можливо, цей проект спочатку буде важко йти, але коли споживачі зрозуміють свою вигоду, тоді все буде гаразд.

Теги: Володимир Юр’єв, ТОВ "Український кристал"

Дивіться також:





Повернення до списку





Реєстрація
Забули пароль?
 
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:








Послуги

Производство подставок под мобильные телефоны на витрину.
Любые размеры под заказ и со склада.
http://promplastic.com/content/33-podstavki-dlya-telefonov-na-vitrinu




Наша адреса: 
Україна,
м. Кам'янець-Подільський, 
вул.Соборна, 27.