Перейти на мобільну версію сайту


09.05.2013

ФРАНЧАЙЗИНГ – ДОДАТКОВИЙ ШАНС ДЛЯ КАМ’ЯНЕЦЬКОГО БІЗНЕСУ

У 2008 році економічна криза, яка розпочалася майже в усіх країнах світу, внесла свої корективи щодо ведення бізнесу для багатьох компаній. Україна не стала винятком - більшість представників малого та середнього бізнесу виявилися неготовими працювати в нових умовах. На жаль, про покращення поки говорити не доводиться, але вихід знайти можна.
Саме про це йшлося під час конференції «Розвиток малого та середнього бізнесу в м.Кам’янець-Подільський», яку провели представники Всеукраїнської громадської організації «Федерація розвитку франчайзингу, гостинності та інфраструктури».
Спікерами конференції виступили президент Федерації Олег Лукашук та віце-президент Олександр Ногачевський, які розповіли про можливості ефективного розвитку та швидкого становлення бізнесу на моделі франчайзингу. 
Кам’янець-Подільський, як місце проведення зустрічі, був обраний не випадково, адже саме тут нещодавно відкрився обласний осередок Федерації, який надає консультації щодо особливостей франчайзингу в різних сферах бізнесу. Очолює осередок Лілія Прокопчук. 
Статистика свідчить, що 96% бізнесу в Україні кваліфікується як малий та середній. При цьому, в 2009 р. 58% надходжень, наприклад, до бюджету Києва були саме з цього сектору. 2012 р. ця цифра становила лише 40%. Отже, ситуація поки невтішна та свідчить про спад виробництва або перехід у тінь малого та середнього бізнесу.
Одним із шляхів виходу із цього становища може стати розвиток франчайзингу. У 1991-1993 рр. саме цей метод допоміг вивести економіку США із кризи. 
Франчайзинг визначається як форма організації бізнесу, при якій компанія (Франчайзер) передає право на продаж своїх продуктів і послуг партнеру-Франчайзі, яким може бути юридична або фізична особа. Франчайзі зобов’язується продавати ці продукти і/або послуги за заздалегідь визначенимифранчайзинг.JPG правилами ведення бізнесу, встановленим франчайзером, і одержує дозвіл використовувати ім’я компанії-франчайзера, її репутацію, досвід, маркетингові технології, експертизу та механізми підтримки.
Саме така модель ведення бізнесу становить основу економіки США та багатьох європейських країн. Активно цей напрямок почав розвиватися у Китаї. 
На сьогодні в Україні працює близько 300 власних франшиз, але з них реально працюючих є близько 50. При цьому ми маємо ще 27 галузей, які ніким не зайняті, тому простір для роботи чималий. Також є чимало позитивних прикладів, коли саме українські компанії стають лідерами на світових ринках. 
Ще одним фактором, який може сприяти розвитку франчайзингу в Україні, є те, що через недовіру до банків та різних фінансових установ, на руках у людей знаходиться багато грошей, які потрібно кудись вкладати. Світовий досвід свідчить, що саме франчайзингові моделі найбільш стійкі до криз та найменше закриваються. 
Більше дізнатися про можливості розвитку франчайзингу в Україні можна в місцевому осередку Федерації (вул.Лесі Українки, 41б).
Вероніка ВЛАСЮК

Теги: франчайзинг

Дивіться також:





Повернення до списку





Реєстрація
Забули пароль?
 
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:










Наша адреса: 
Україна,
м. Кам'янець-Подільський, 
вул.Соборна, 27.