Перейти на мобільну версію сайту

04.03.2016

НОВИЙ ДИРЕКТОР ВІДРОДИВ МЕБЛЕВУ ФАБРИКУ

Облаштовуючи власне житло, зазвичай, ми беремо до уваги все: моду, стиль, матеріал, бажання справити враження, комфорт, якість тощо. Надзвичайно важливу роль у цій ситуації відіграють меблі.
Сьогодні існує безліч можливостей вибрати і придбати меблі в салонах, магазинах, виставкових залах, враховуючи розміри, колір, стиль, компонування, якість.
 
Про все це та багато іншого у виробництві якісних меблів ми поспілкувалися із новим директором однієї із найкрупніших меблевих фабрик нашого регіону «Крона» Андрієм Тімофєєвим.

- Андрію, вибачте за прямоту, але так і кортить запитати, Ви такий молодий, але це не заважає Вам сміливо і зі знанням Андрій Тімофєєвсправи керувати серйозним меблевим підприємством, яке майже Ваш ровесник. Скажіть, як Вам це вдається?

- Усе моє життя було пов’язане з освітою. Роботу в меблевому бізнесі почав нещодавно й майже випадково. Ще кілька місяців тому я сумнівався, чи зможу цим займатися, але мною керувала амбітність у гарному розумінні значення цього слова й величезне бажання пізнати та відкрити меблевий світ, познайомитися із досягненнями у сфері виготовлення меблів, відчути самому та донести до людей красу та гармонію, яку наші майстри втілюють у своїх виробах із дерева. Поза сумнівом, що втілити цей по-юнацьки «грандіозний» задум можна лише у співпраці з серйозним брендом, а фабрика «Крона» якраз і є одним з найбільш потужних підприємств у нашому регіоні.

- Ви пропонуєте замовникам різноманітні меблі, а також дерев’яні вікна та двері. Це класика і певні авангардні речі. Як Вам здається, меблі можуть бути одночасно і розкішними, і простими? І взагалі, що для Вас розкіш у меблях?

- Твердо переконаний, що не існує для всіх одного визначення цього поняття, адже для когось розкіш – це мінімалізм на межі з аскетизмом, для інших – різьба та сусальне золото, для третіх – одиничність, абсолютна ексклюзивність виробу, який у виконанні може бути досить лаконічним. Думаю, найголовнішим є те, щоб кожна людина, котра живе зі власним уявленням про розкіш, відчувала себе комфортно.

- Популярність дерев’яних меблів призвела до того, що їх найчастіше клонують, при цьому продаючи доволі якісні підробки за ціною оригіналу. Скажіть, що відрізняє Ваші вироби від китайських підробок?

- Хочу зауважити, що людині з досвідом дуже просто побачити різницю між оригіналом та копією. Проте навіть люди, котрі не мають відношення до світу виробництва меблів, повинні усвідомлювати, що є різниця у матеріалах та якості. У Китаї та деяких інших країнах майже без контролю використовуються токсичні лаки та матеріали. Не здивуюся, якщо в таких меблях хтось виявить формальдегід (токсична речовина з неприємним запахом).
меблевий магазин "Крона"Із виробами фабрики «Крона» такого точно не трапиться, тому що ми ставимо дуже жорсткі вимоги до використання матеріалів у плані екологічної безпеки. Також ми надаємо перевагу фарбам на лаковій основі. Це дає зовсім інші, тактильні відчуття від доторку до меблів, виріб має приємний аромат. Тому, якщо меблі в буквальному розумінні погано пахнуть, то це вже має насторожити.
Також при декоруванні наших виробів застосовують ручну різьбу, мистецьку інкрустацію, технології патинування та штучне зістарювання деревини. Все це важко по-справжньому імітувати та поставити на потік.

- Дуже багато людей знайомі з продукцією фабрики «Крона» і не лише в Україні. Скажіть, як на Вашу думку відмінність національних культур впливає на сприйняття людьми Ваших меблів? Чи дизайн – це інтернаціональне явище?

- Звичайно, різні культури та менталітет сильно впливають на кінцевий попит. Проте розумінню, що є по-справжньому цінне, не може завадити ні мовний бар’єр, ні відстань між країнами.
Напевне, різницю між меблям, які мають європейське, західне, східне походження, можна відчути інтуїтивно. Багато в чому цю різницю визначає повага до традицій, які, наприклад, в Україні розвивалися протягом багатьох віків, на відміну від країн Азії, які є плодами недавнього економічного буму.

Меблі фабрики «Крона» - результат багаторічної культури обробки матеріалів із дерева, а також постійного намагання поєднувати красу та функціональність. І задача мого підприємства - дотримуватися наших ідей і традицій. Це набагато важливіше в довготривалій перспективі, ніж наслідування мінливої моди.

- Як Ви оцінюєте стан меблевого ринку Хмельниччини? Чи багато у нас фірм, що мають можливість виготовляти меблі самостійно, на власному обладнанні, чи домінують фірми-посередники, що пропонують «привізні» меблі, які збирають десь за межами регіону або країни?

- На нашому ринку дуже непроста ситуація: потужних підприємств, на кшталт мого, які виконують повний цикл робіт із деревом, майже немає. Тому є багато фірм-посередників, які займаються перепродажем відносно недорогих, однотипних фабричних меблів. Мінуси таких компаній – матеріали низької якості і стандартні розміри та зразки. Ми ж пропонуємо нашим клієнтам лише якісні матеріали й можливість використати кожен вільний сантиметр простору.

- Андрію, скажіть, яке Ваше ставлення до молодих дизайнерів, котрі змагають в креативності, але інколи не думають над тим, чи можливо буде втілити їхнім задум у життя?

- Хочу наголосити, що дуже поважаю дизайнерів, котрі працюють на нашу фабрику, тому що їм дуже часто вдається вразити мене новими ідеями. Але в дизайні меблів, вікон, дверей найчастіше успіху досягають ті, хто може вдало співставити власне еґо з потребами споживача. Я вважаю, що дизайн сьогодні просто зобов’язаний бути орієнтованим на зручність і практичність щоденного використання, особливо, якщо це пов’язане з облаштуванням помешкання. Ніхто не хоче кухню, на якій неможливо готувати, або ліжко, на якому не можна спати... Чи я помиляюся?

- Наскільки важко для Вас, як для молодого керівника, створити таку сильну, прогресивну команду?

- Створення команди – це безперервний процес. Все постійно перебуває в розвиткові, міняється із різною швидкістю та різною мірою. Люди приходять, вливаються в загальну роботу підприємства, стають його частиною і розвиваються разом із ним. Професіоналізм наших працівників гарантує те, що я не червонітиму перед замовниками, що кожне замовлення буде виготовлене якісно і в обумовлені терміни. Я думаю, що з більшістю працівників ми зустрілися надовго.

- На завершення нашої розмови розкажіть трохи про Ваші плани.

- У моїх планах безперервна робота. Я роблю ставку на розвиток підприємства, серйозне збільшення обсягів виробництва, а також на самовдосконалення. Бажаю Вашим читачам і нашим майбутнім клієнтам знайти те, що потрібне їм із меблів, що буде приносити користь та радість на наступні роки.

Повернення до списку


Реєстрація
Забули пароль?
 
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:








 

ВСІХ ГРОШЕЙ НЕ ЗАРОБИШ
ВСІХ ГРОШЕЙ НЕ ЗАРОБИШ

З 5 вересня офіційно стартувала передвиборча кампанія, а це означає, що з кожним днем з усіх можливих і неможливих медійних ресурсів і соціальних мереж ми будемо чути цілу купу обіцянок, звинувачень у бік опонентів, діставання з чужих шаф брудного одягу та ще багато іншого....



Наша адреса: 
Україна,
м. Кам'янець-Подільський, 
вул.Соборна, 27.