Перейти на мобільну версію сайту

24.03.2017

УВАГА І ЯКІСТЬ. ХІБА ЦЕ ТАК СКЛАДНО?

НаташаПісля першого випуску нового проекту «Сервіс-контроль» ми отримали величезну кількість відгуків. Так, як ревізія стосувалася перевірки якості надання послуг в громадському транспорті, звернення мали відповідний характер. Вони ж і відкрили перед нами завісу пасажирських перевезень, у якому водії не завжди чемні й ввічливі, а маршрутки - нові й охайні, хтось не дотримується графіку руху, хтось нахабний із пасажирами, і лише одиниці - добросовісні професіонали. Та дивувало не це, а тотальна безкарність, яка панує навкруги. Вона процвітає під прикриттям районних чиновників, які чомусь обурилися на пораду протрясти сідниці в транспорті, який вони допускають до конкурсу.

Після цього була перевірка закладів громадського харчування, і знову - купа підказок від читачів та розуміння, що ми правильно все робимо. Погодьтеся, досить часто будь-хто з нас може стати жертвою недобросовісного продавця чи надавача послуг, який заради швидкої наживи готовий продати неякісний товар чи продукт. Та й із послугами в нас біда - забуваємо про чемність, людяність і професійний підхід до справи.

А як уже трапилося, і вас образили, обрахували чи відверто обдурили - куди звертатися? Кому поскаржитися? У відділ з прав споживачів, який формально існує лише на папері? Навряд чи там вирішать вашу проблему... Виходить, що журналісти в якийсь момент стали останньою інстанцією, до якої звертаються з проханням про допомогу.

Так, ми критикуємо, часто наші коментарі дошкульні й боляче правдиві. Та хіба критика - не стимул ставати кращими, змінюватися, а не тупцяти на місці й варитися в одному й тому ж багні?

Разом з цим, ми і рекомендуємо, бо як не розповісти про професіоналів своєї справи, які наче мурашки повсякденною копіткою працею будують власну репутацію? Зрештою, репутація й добре ім’я - направду те, що заслуговує на визнання.

Увага до людей і якість послуг, які пропонуєте навколишнім - хіба це так складно у нинішній час? 

Єдиний спосіб робити великі справи, любити те, що робиш. Пам’ятайте про це, і тоді матимете вдячних клієнтів та добру бізнесову карму, і, звичайно ж, позитивний відгук від «Сервіс-контролю».

Дивіться також:




Повернення до списку




Реєстрація
Забули пароль?
 
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:








Меблі

Ексклюзивні вироби з акрилового та кварцового каменю Staron®, Radianz®:
кухонні стільниці, барні стійки, рецепції;
сходи, підвіконня, басейни
Та багато інших елементів інтер’єру за вашими побажаннями
Діють акції




Наша адреса: 
Україна,
м. Кам'янець-Подільський, 
вул.Соборна, 27.