Перейти на мобільну версію сайту

03.11.2017

БОРЕМОСЯ ЗА ОДЕСЬКИЙ

шухановаНаша ера переживає і ще переживатиме суцільні реформи. Проводять випробування медикам, освітянам, поліцейським, пенсіонерам. Колотять з цінами на все, намагаються покращити нам із вами життя, але сьогодні, напередодні свята залізничників, яке вони відзначать 4 листопада, розмірковування саме про обслуговування нас залізницею. Звичайно ж, ми їх вітаємо, бо багато з них заслуговують на шану. Але шанувальник нашого «Ключа» Василь Коляденко хоче розповісти про наболіле.

«Що діється на залізниці нині? Багато грозився зробити Бальчун, його критикував міністр Омелян, поставили в.о. Кравцова. Останній вирішив теж піаритися, повернувшись до старої теми – харчування в поїздах. Нагадаю, що із приходом до влади донецьких хлопців, які зашуміли, що нічних поїздів не буде зовсім до 2016 року, тільки експреси. Оскільки наше місто Кам’янець-Подільський має сполучення експресом, то на цьому варто зупинитись.

Отож, беремо обідній експрес. До нас він виїжджає з Києва о 16:48, проте прибуває в Кам’янець-Подільський майже на годину пізнише, о 00:12, а раніше прибував о 23:15. Тут із заїздом у Жмеринку він і дав додаткові хвилини, а ще стан локомотивів, які мають «поважний» вік та не дають при експлуатації паспортні характеристики. Також стан колії працює на зниження швидкості.

Через боротьбу за тендер щодо виготовлення кріплень для рейок проблема переросла в загальнодержавну, і вона вирішувалась донедавна на типовому заводі кількома працівниками – інженером, головним технологом, головним інженером. Тепер це інакше: на всю державу роздуваються проблеми, швидість знижуюють, пасажири більше часу перебувають в дорозі, зате ціни поступово зростають.

Маємо ще одну проблему, яку регулярно обіцяють вирішити, але так і не спромоглися. Це сполучення нашого міста з Одесою, яке було відмінено. «Ключ» раніше порушував цю тему. Мова йшла про те, що велику роль зіграло закриття обвідної колії в Хмельницькому, поблизу ринку. Та є ще один варіант – зміна маршруту курсування поїздів 135/136 Одеса – Чернівці. Наші сусіди будуть у дорозі на три години менше, і ми матимемо сполучення з Одесою. Але є одна проблема – Івано-Франківськ залишиться без сполучення. Та, якщо добре поміркувати, то є варіанти: можна один із львівських поїздів продовжити до Івано-Франківська, по аналогії з продовженням поїздів 143/144 із Івано-Франківська до Ворохти. Варіанти є, і спеціалісти з «Укрзалізниці» можуть це зробити, якщо будуть під правильним керівництвом. Бо таке враження, що нині працюють для чергового піару чергового очільника. То обвідні дільниці обіцянками будують, то нічні відміняють, то за харчування беруться у вагонах, де немає ні кондиціонерів, ні нових холодильників, ні елементарних санітарних умов (вагонів із біотуалетами на пальцях можна перелічити).


Дивіться також:




Повернення до списку




Реєстрація
Забули пароль?
 
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:








Меблі

Ексклюзивні вироби з акрилового та кварцового каменю Staron®, Radianz®:
кухонні стільниці, барні стійки, рецепції;
сходи, підвіконня, басейни
Та багато інших елементів інтер’єру за вашими побажаннями




Наша адреса: 
Україна,
м. Кам'янець-Подільський, 
вул.Соборна, 27.