Перейти на мобільну версію сайту


10.01.2014

ЗАМІНИЛИ ТАРАНТАЙКУ НА ДУШЕГУБКУ?

Черговий конкурс на право пасажирських перевезень, який відбувся 14 грудня минулого року, обіцяв багато нових змін як для пасажирів, так і для перевізників.
І хоча середньоарифметичну схему вдало відпрацювали й ввели у дію в сподіванні, що проблеми з пасажироперевезеннями в місті будуть вичерпані, та попри все, перші «косяки» почали вилазити за тиждень-другий після конкурсу.
Загалом, картина із перевезенням пасажирів вийшла втішною, аніж вона була раніше, проте незрозуміло, чому конкурсна комісія пропустила повз вуха й очі кілька маршруток, узагалі не придатних для перевезення людей. Зокрема, варто зупинитися на маршруті №2. В одній із його маршруток настільки засмальцовані чохли сидіння, що їх аж бридко торкатися. А пасажир повинен сидіти... І мастити верхній одяг?
У гірший бік змінилася ситуація на маршруті №10: замість того, щоб зменшити тут проблем, їх, здається, додали. Добре, що зняли з маршруту «Газелі», але на що їх замінили? Лише кілька автівок на «десятці» придатні для перевезення пасажирів, решта залишаються під величезним знаком питання. От і виходить, що з маршрута зняли тарантайку, а замінили її на душегубку. До прикладу, в салатового кольору маршрутці, знову ж таки, чохли на сидіннях засмальцовані до бридотного; не кожен пасажир наважиться сісти в крісло, аби доїхати до потрібної зупинки. Крім того, в салоні, маршрутка.jpgсмердить чадним димом. Тож пасажирам, які наважуються їхати цією маршруткою, раджу брати із собою протигаз та змінний одяг. Можна ще й взуття прихопити, бо «підлога» теж бажає кращого...
Напевне, гіршого маршруту, ніж №10, більше не існує в нашому місті. На ньому зібралися перевізники, які через найменшу кількість набраних балів у конкурсі (від 2-х до 14-ти) не змогли потрапити на інші маршрути.
Також пасажири, які їздять маршрутом №10, незадоволенні ставленням до них нових перевізників. Хоч раніше їх і возили на тарантайках, проте водії були чемними й ввічливими, знали, як і з ким себе поводити, де й кому зупинитися, вони чекали пасажирів, які добігали до маршрутки. Нові ж водії, немов поодягали на очі шори - вони не бачать, а може не хочуть бачити в пасажирах джерело свого заробітку й існування.
Можливо, на перетині великої кількості маршрутів такого ставлення можна й не помічати, але на маршруті №10 є такі ділянки дороги, де крім «десятки» більше жодного транспорту немає. Тож у людей немає альтернативи, адже до найближчої транспортної розв’язки треба чимчикувати більше кілометра...
Хочеться підказати відповідальним посадовцям, які встановлюють великі просторі зупинки там, де в них є найменша потреба, переглянути свої дії. Наприклад, на повороті з вул.Північна на пров.Войкова, де зазвичай збирається велика кількість пасажирів, зупинка може вмістити всього 3-4 особи. Як за таких умов людям сховатися від негоди? Більше того, всередину самої зупинки не зайти, бо залізеш у болото по кісточки. Можливо, подібні зупинки варто було б поміняти місцями.
Та повернемося до наших «оновлених» маршруток. У багатьох із них навколо вікон можна помітити грибок і бруд, підлога порепана, чохли на сидіннях далеко не нові...
А про що говорить кричущий факт, який трапився минулого тижня поблизу НВК №13? При повороті з Пушкінської на Суворова одна з маршруток №18 узагалі розсипалася на ходу - в неї відлетіло колесо! Одразу ж запитання: «Як перевірявся технічний стан автівок і що оглядали й фотографували всередині? Як можна було не помітити брюднючі чохли на сидіннях, порваний лінолеум на підлозі, обдерту обшивку в салоні, зрештою, несправні колеса?..»
Що ж до нововведення - оголошення зупинок - то поки критикувати сурово не будемо, бо система проходить «обкатку». Але вже нині потрібно звернути увагу на те, що навігатор плутає зупинки. Це спостерігається чи не найкращому в місті маршруті №5. Їхнє оголошення практично незрозуміле, і його в багатьох автівках просто не чути.
І наостанок, санітарно-гігієнічний стан автомомобілів для пасажироперевезення не відповідає нормам і потребам користувачів. Тому на це теж потрібно звернути особливу увагу.

Теги: пасажирські перевезення

Дивіться також:





Повернення до списку





Реєстрація
Забули пароль?
 
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:








Меблі

Ексклюзивні вироби з акрилового та кварцового каменю Staron®, Radianz®:
кухонні стільниці, барні стійки, рецепції;
сходи, підвіконня, басейни
Та багато інших елементів інтер’єру за вашими побажаннями




Наша адреса: 
Україна,
м. Кам'янець-Подільський, 
вул.Соборна, 27.