Перейти на мобільну версію сайту


03.03.2017

ПЕРЕВІЗНИКИ - ПАСАЖИРИ. ХТО КОГО?

перевізники1Громадські слухання з приводу встановлення регульованого тарифу на перевезення пасажирів у міських маршрутках, що відбулися в останній день лютого, завершилися з нульовим результатом.

Ані перевізники, ані пасажири, ані влада так і не дійшли до єдиного висновку, якою ж має бути ціна на проїзд у маршрутках. Другий тайм цього діалогу перенесено на понеділок, 6 лютого, 17:00. Чому ж не вдалося в тристоронньому обговоренні дійти до спільного знаменника?

Більше місяця точаться розмови щодо підняття цін на проїзд у міському транспорті. Спочатку перевізники анонсували ціну в 6 грн, певне, щоб залишити люфт для ймовірних торгів. Побачивши, що обурення громади росте й проскочити повз нього, як два роки тому, так легко не вдасться, водії змінили тон на більш поблажливий, обгрунтувавши ціну в 5 грн за проїзд.

На диво, такий сценарій не підтримала місцева влада, одним махом сплутавши всі карти. Під час виступу директор департаменту економіки і розвитку інфраструктури міста Майя Гурська зауважила, що перевізники не надали для розрахунків повний пакет документів, тож наразі підтримати цінову пропозицію у 5 грн вони не мають права, та порекомендувала додати до переліку необхідні документи, відповідно до яких чиновники змогли би прорахувати економічно обгрунтовану ціну за проїзд.

Від імені водіперевізникиїв виступив голова Спілки вантажо-пасажирського транспорту Микола Чайковський. Як і минулого разу, він скаржився на високі ціни на пальне та запчастини, а ще - підвищення мінімальної заробітної плати. Відповідно, ці витрати лягають важким тягарем на плечі перевізників. До речі, останні брали на горло, обурюючись, що громада чомусь не влаштовує бунт проти підняття цін у магазинах, а от перевезення постійно перебуває під пильним прицілом. Безумовно, так і має бути, адже громадяни за свої гроші мають отримувати якісний сервіс. Так саме вони повинні купувати якісні товари, які у випадку несправності чи неналежної якості можуть повернути в магазин. За погану послугу з перевезення ще ніхто нікому не віддав гроші...

Голова Спілки так і не дав відповіді на питання активістів, про яке підвищення може йти мова, якщо, до прикладу, в 2015 році, коли піднімалася вартість проїзду, в розрахунках була закладена ціна на дизпаливо у 22 грн/л, яка є на сьогодні.

На запитання в лоб, якою бачить ціну на перевезення в маршрутках, Микола Чайковський відповів: «Як на мене - 4 гривні».

Того дня на горіхи дісталося не лише перевізникам, а й владі, яка стала заручником нинішньої ситуації, адже альтернативи, як, до прикладу, в обласному центрі Кам’янець не має. Із 9 автобусів, які нібито є в комунальному господарстві міста, курсують чотири, й ті орендовані. Комунальний транспорт, як противага приватному, практично атрофувався. Тож про яку конкуренцію може йти мова?

Цього разу громадяни були на дивовижу активними й відстоювали свою чітку позицію цифрами та фактами. Та чи вдасться зупинити підняття ціни на проїзд у транспорті, покаже прийдешній понеділок. Зрештою, і влада має висловити своє остаточне реноме - підтримати перевізників чи пасажирів.

Теги: перевізники, ціна на проїзд

Дивіться також:





Повернення до списку





Реєстрація
Забули пароль?
 
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:










Наша адреса: 
Україна,
м. Кам'янець-Подільський, 
вул.Соборна, 27.