Перейти на мобільну версію сайту


18.04.2014

ІЗ ЗАМКОВОГО ЗНЯЛИ ЗАМОК

Рух через Замковий міст знову безкоштовний. Чи надовго?
Більше двох мільйонів гривень заробило місто на проїзді через Замковий міст.

Відповідно до рішення, які прийняли депутати міськради на сесії, було встановлено проїзд через міст у розмірі 5 грн. Як зазначали з цього приводу чиновники, через інтенсивний рух автотранспорту міст зазнає руйнації. Тож у міської влади було два виходи, аби врятувати пам’ятку архітектури - або закрити взагалі проїзд через міст, або пускати по ньому транспорт (крмі вантажного), але при цьому брати плату за проїзд.
Було підраховано, що за годину майже 200 автівок (за добу приблизно 3150) проїжджають через міст.jpgЗамковий міст.
Проте обмеживши рух через міст у вигляді платного проїзду, від проблеми не позбулися.
Не спинила невдоволених таким нововведенням і роздача карток для проїзду жителям поближніх сіл. Зрештою, не додали отпимізму фінансові звіти, за якими спрямовувались зібрані кошти. Зокрема міська влада прозвітувала, що було проведено капітальний ремонт зливової мережі Замкового мосту та вул.Замкова, антикорозійні роботи металевих конструкцій Замкового мосту, облаштування тротуару на вул.Замкова, від кафе «Кава від поліцмейстера» до Замкового мосту. У майбутньому планували замінити асфальтове покриття мосту на бруківку.
Проте, швидше за все, майбутнє для мосту виявиться не таким уже й райдужним, як на це сподівалися.
Як стало відомо, активісти громадської організації «Дорожній контроль» у м.Камянець-Подільський неодноразово подавали скарги, аби суд визнав незаконним та скасував рішення виконкому міської ради.
До прокуратури із колективною скаргою зверталися й жителі поближніх сіл, проте там відповідали, що рішення законне і причин для прокурорського реагування не передбачено.
Не побачив порушень в економічній сфері й Антимонопольний комітет.
11 лютого 2014 р. Хмельницький окружний адміністративний суд признав незаконним та скасував рішення Кам’янець-Подільського виконавчого комітету «Про встановлення плати за проїзд вул.Замкова». Проте виконком не погодився із цим рішенням та подав на апеляцію. 15 квітня Вінницький апеляційний адміністративний суд визнав рішення виконавчого комітету незаконним. Наразі стягування плати за проїзд не проводиться.
Чого ж досягли активісти? Хіба що визнання рішення незаконним.
Решта ж залишилося на своїх місцях. Через Замковий міст як їхав транспорт, так і їздить. Пам’ятка архітектури як перебувала в аварійному стані, так і перебуває, ну хіба що її трішки підлатали...
Хто поверне людям гроші, які вже заплатили за річний чи кількамісячний абонемент? Як далі бути із проїздом через Замковий міст? Поветратися до плану «А», тобто взагалі закривати проїзд через міст? Чи все ж таки шукати реанімацію для курки, що несла золоті яйця?
З цього приводу директор НІАЗ «Кам’янець» Василь Фенцур зауважив, що міська влада могла би обмежити рух автотранспорту у вазі, пропускаючи через міст автівки із масою не більше 3.5 т, та швидкості - до 30 км/год. Якщо ж до думки головного охоронця історичної спадщини в місті прислухаються, то, швидше за все, крім вантажного транспорту через міст не будуть їздити маршрутки та рейсові автобуси. Під питанням буде й курсування машин екстреної допомоги, наприклад, пожежної, яка, більш ніж впевнені, має вагу понад 3.5 тонни.
Можна, звичайно, встановити перед мостом знак «Рух заборонено», який дозволяється використовувати, коли дорога та (або) вулиця перебуває в аварійному стані і непридатна для руху транспортних засобів; у такому випадку обов'язково додатково встановлюється знак 3.43. Проте дія знаку «Рух заборонено» може не поширюватись на транспортні засоби, власники яких проживають у зоні дії знаку, машини екстрених служб, автомобілі, які здійснюють обслуговування в цій зоні. Виходить, що таксист, який вас обслуговує безперешкодно проїже через міст, і кум, який везе вас додому на Довжок, також проїде, і вшент забита маршрутка...
Не поставиш біля в’їзду на Замковий міст і патрульний пост даішників, адже місце їхньої дислокації визначено конкретно: або на аварійно-небезпечних ділянках, або в місцях концентрації ДТП.
Ні одним, ні іншим міст офіційно не визнано, принаймні немає відповідних дорожніх знаків, які би на це вказували.
Не допоможе і встановлення знаку «В’їзд заборонено». У цьому випадку доречніше було би встановити знаки «Пішохідна зона» та «Рух заборонено», як біля Водойми, тоді їхати взагалі нікому не можна буде, і архітектурну пам’ятку буде врятовано від руйнації. Та де гарнтії, що водії будуть настільки ж законослухняними, і не порушуватимуть правила дорожнього руху, як це вони роблять на вже пішохідній Уральській?
І ще, аби зробити дорогу платною, міській владі варто було б, відповідно до Розділу VI «Платні автомобільні дороги» Закону України «Про автомобільні дороги», написати подання до Кабміну про віднесення
автомобільної дороги загального користування до розряду платних. Та в цьому процесі, швидше за все, було своє підводне каміння... Певне те, що плата за проїзд спрямовувалася б до Держбюджету, мала б винятково цільовий характер і використовувалась, у першу чергу, на погашення залучених кредитних ресурсів та витрат, пов'язаних з ремонтом та утриманням платної дороги.

Теги: Замковий міст

Дивіться також:





Повернення до списку





Реєстрація
Забули пароль?
 
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:








Меблі

Ексклюзивні вироби з акрилового та кварцового каменю Staron®, Radianz®:
кухонні стільниці, барні стійки, рецепції;
сходи, підвіконня, басейни
Та багато інших елементів інтер’єру за вашими побажаннями
Діють індивідуальні знижки та на кварц - розпродаж!




Наша адреса: 
Україна,
м. Кам'янець-Подільський, 
вул.Соборна, 27.