Перейти на мобільну версію сайту


16.10.2015

ЮР’ЄВ НЕ СИДИТЬ НА ПЕЧІ

Хочеш їсти калачі не сиди на печі, саме за таким принципом і живе директор «Українського кристалу» Володимир Юр’єв.
Більше 10-ти років тому Володимир Васильович вибрав єдиний напрям діяльності - виробництво хлібобулочної продукції, пиріжків з начинкою та кондитерських виробів. Щороку «кристалівські» фахівці пропонують споживачам все нові й нові види продукції.

Сьогодні підприємство випікає понад шість десятків видів продукції хлібобулочного напрямку й понад десяток видів пиріжків із начинкою. Також "кристалівці" мають лінію корисних хлібів, тобто бездріжжових
На підприємстві працює три цехи - хлібний, пиріжковий і кондитерський, кожен з яких обладнаний сучасною ТОВ "Український кристал"технікою. Для мінімального використання ручної праці, а отже й уникнення потрапляння в тісто сторонніх предметів, тут встановлено мукосії, тістоміси, перекидачі тіста, а для нарізання та пакування готової продукції використовуються нарізувальні та пакувальні машини.

Володимир Васильович добре знає ринок хліба, він постійно тримає руку на пульсі.
Знаючи коливання на ринку і сюрпризи від зернотрейдерів, які постійно знаходять якусь лазівку у нашому законодавстві намагаючись наш хліб перемістити у чужі комори звернувся до влади аби зрбити стратегічний запас зерна, щоб хоч якось зменшити тиск на кишені кам’янчан і мати якісний хліб на столі.

Кам’янчани вже звикли, що "Український кристал" тішить їх якістю і широким асортиментом. Попередні обіцянки перед кам’янчанами Юр’єв викоконав - фірмову мережу збудував, ціну від виробника впровадив, знижкова система працює, систему розрахунків пластиковими картками впроваджено. Кожному покупцеві в пекарнях видаються бонусні картки зі 3% знижкою на всю продукцію. Картка сімейна, розділятиметься на три - для батька, матері і дитини. Плануємо проводити різні акції. Хочемо залучити до себе в клієнти всі верстви населення, зокрема, людей поважного віку, дітей, молодь. Також діє акція - ціна тижня, постійний клієнт (людина, яка відвідала 30 днів на місяць фірмову пекарню, отримає подарунок, до прикладу, торт). Ще одним напрямком роботи буде визначення VIP-клієнта, тобто тих, хто найбільше витрачає грошей на придбання нашої продукції.

Для того, аби впровадити ці проекти, в пекарнях і у кіосках на зупинках встановлене спеціальне обладнання. Якщо дитина споживач, вона отримає подарунок (шкільну сумку, канцтовари тощо).

ПРАГНЕННЯ


Нині плануємо розкваліфікувати своїх покупців. Тобто, хто працюватиме з VIP-клієнтами, хто - з пенсіонерами, а хто - з молоддю. Ми мусимо знати, з яким товаром до кого йти. Формат пекарень - це сімейний варіант менеджменту, але втрачається та молодь, яка споживає хот-доги, бутерброди, - ділиться планами Володимир Васильович.

- Ми розробляємо нову акцію «Гостину в кожен дім», тобто потрібно зробити все, щоб наша продукція була на столі ТОВ "Український кристал"в кожного кам’янчанина, щоб гроші у вигляді податків могли залишитися в міській скарбниці, і це ми будемо доводити якістю. А от до молоді ми підійдемо іншим шляхом. Узяли в оренду приміщення в «Укрпошти», плануємо зробити там кафетерій. У асортименті будуть тістечка, торти, кава, чай, гаряче молоко і різні напої. За скляною вітриною відвідувач спостерігатиме за тим, як печеться тістечко, як працюють майстри. Тобто це буде ще й майстерня солодощів.

У людини буде можливість скуштувати шматочок торта, подивитися, як його роблять і потім замовити на якесь сімейне свято чи взяти із собою в гості. Також працюємо над весільними тортами, бо караваями ми вже радували камянчан.

ВАЖКА ШАПКА МОНОМАХА


На запитання: "Чи важко тримати марку лідерства на Кам’янеччині?", - розповідає директор:
- Нелегко, оскільки місцевих та й «заїжджих» виробників хлібобулочної продукції більш ніж достатньо. Та якраз велика конкуренція і спонукує рухатися далі, створювати нові види продукції, нові методи реалізації, прислухатися до пропозицій кам’янчан. Сьогодні ми працюємо над кардинальною зміною стратегії виробництва. Підприємство матиме новий бренд, новий дизайн. Окрім реалізації продукції в продовольчих магазинах, маємо ще 32 власних точки продажу, більшість з яких - у селах району. Сподіваюся, що з районом співпраця й далі продовжуватиметься, оскільки для селян «хліб від виробника» - це чимала економія коштів, бо місцеві підприємці іноді накручують на буханці хліба до 1,50 грн! Стосовно міста, то тут орієнтація не на міні-крамнички, а все ж таки на «Пекарні старого міста». Наразі в місті діє три пекарні, четверту запустимо найближчим часом на Черемушках.

Також ми співпрацюємо з ПП «Деметра-2010». Реалізувати все молоко неможливо. Щодня є залишки, які ми переробляємо в сепараторну сметану, масло і домашній сир. Цю продукцію ми вже використовуємо для випікання печива. У значно більших об’ємах використовуватимемо її для приготування тортів. Наші торти будуть насправді домашніми. До речі, щодо молока, на зиму ми закуповуємо обладнання, на якому будемо кип’ятити свіже молоко. ТОВ "Український кристал"Приміром, прийшла людина придбати у нас булочку чи пиріжок. Ми запропонуємо і кип’ячене молоко у паперовій склянці. Навесні планую придбати два молочні апарати, в яких людина купувала б молоко за принципом кавового апарата. А от наступного літа хочемо відкрити на підприємстві ще один цех - квасовий. Готуватимемо натуральний хлібний квас, без усіляких хімічних домішок. Планів, звичайно, ще багато.

ТОВ «Український кристал» сміливо можна назвати одним із найбільших місцевих меценатів. Підприємство постійно надає спонсорську допомогу медичним установам міста, міському дитячому притулку, школі-інтернату, міському відділу культури і спорту, художнім колективам.

Та за цим усім стоїть роками сформований надійний колектив.Колектив, який успішно вивів підприємство з весінної дестабілізації цін, який постійно удосконалюється і навчається, який дає мені можливість своєю надійністю, находити час для політики.

І я хочу, користуючись нагодою, привітати свій колектив і всіх працівників харчової галузі  з  професійним святом, побажати вам родинного тепла, здоров’я і мирного неба.
І ще скажу, що багато хто бореться за звання найдревнішої професії, але я впевнений - наша найдревніша. Тому, що людина зі своєї появи зразу почала піклуватись про своє харчування. І тому ми з гордістю маємо нести звання працівника ХАРЧОВОЇ ГАЛУЗІ.

ЗІ СВЯТОМ ВАС!


Теги: ТОВ "Український кристал", Володимир Юр’єв

Дивіться також:





Повернення до списку





Реєстрація
Забули пароль?
 
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:










Наша адреса: 
Україна,
м. Кам'янець-Подільський, 
вул.Соборна, 27.