Перейти на мобільну версію сайту


18.07.2014

В ОДЕСУ НА ПЕРЕКЛАДНИХ

До редакції «КлюЧа» зателефонувала кам’янчанка, родичі котрої мешкають в Одесі. Каже, що депутати обіцяють посприяти, аби потяг з Кам’янця курсував до Одеси та Львова. Чи реально це найближчим часом?
Ми звернулися до фахівців, які провели аналіз щодо можливості курсування таких сполучень.
До Львова потягом можна дістатися двома маршрутами: через Чернівці (тобто через Молдову транзитом) та через Хмельницький. Через Чернівці - це 410 км на тепловозній тязі, через Хмельницький - 375 км (107 км - тепловозною, 260 - електровозною тягами). Через закриття обвідної колії в Хмельницькому, яка проходить ринком, потяг буде стояти на станції Гречани 15 хвилин для заміни напрямку та локоматива, і близько 20 хвилин - на станції Хмельницький, щоб їхати на Львів, щоправда, знову доведеться повертатися через станцію Гречани.
Така ж ситуація була із нашими нічними потягами №139/140 «Київ - Кам'янець-Подільський», яким «Укрзалізниця» через їзду взад-вперед по Хмельницькому, скасувала заїзд на ст.Хмельницький, оскільки час у дорозі перевищував усі прогресивні показники. Отож, навіть при значній перевазі електровозної тяги курсування потягів із нашого міста до Львова мало ймовірне. І все це через закриття колії повз Хмельницький ринок.  
Щодо сполучення з Одесою, то з Кам’янця відправлявся один вагон у парні числа, влітку ж потяг (1).jpegдодавали ще один вагон. Їхня заповнюваність була майже 100-відсотковою. У який спосіб можна відновити цей маршрут?
Найпростіший варіант - за аналогією із транзитним курсуванням через територію Молдови потяга №117/118 «Чернівці - Київ» змінити маршрут за №135/136 «Одеса - Чернівці», який курсував 1993 року, та через погіршення стану колії в напрямку станції Ларга йому змінили маршрут. Чернівчанам зміна маршруту через наше місто вигідна, адже в дорозі вони перебуватимуть на три години менше.
Проте такі зміни можуть бути не до вподоби залізничникам Івано-Франківська, для яких відстань збільшується.
Беспересадкові вагони були зняті з курсування попередньою владою, яка з «хюндаїзацією» мала знищити ще й «лежаче» нічне сполучення.
Можливий інший варіант розвитку подій, але йому на заваді знову може стати закриття обвідної колії, що проходить через Хмельницький ринок. Проведемо аналіз втрат часу при такому сполученні. Із Кам'янця вагон до Одеси може слідувати із потягом №770, тобто із нічним експресом до Хмельницького, а потім - через годину до Одеси. Аналогічно в зворотньому напрямку, тільки із потягом №773.
Через технічні складнощі на такий крок ніхто не піде, адже для експреса потрібна технічна зупинку (15 хвилин) у Гречанах, а потім ще 20 хвилин для відчеплення у Хмельницькому, що призведе до збільшення часу. Або можна зробити перепричеплення в Гречанах, збільшивши стоянку з 15-ти до 22 хвилин, та ще й робити таку ж стоянку в Гречанах потяга «Ужгород - Одеса», який проходить через станцію Гречани транзитом.
Ось таку ціну заплатив Кам’янець, коли 2004 року було закрито сполучення потягів обвідною колією через Хмельницький ринок. На жаль, ніхто з депутатів цю тему не піднімає.
Хмельницькій владі дорожчий спокій і безпека на ринку, аніж зручності й економіка Кам’янця, який вже 10 років є заручником залізниці. Зрозуміло, життя людей дорожче, але можна знайти вихід, наприклад, ділянку залізничної колії, яка межує з ринком, обгородити сіткою.

Теги: укрзалізниця, потяги

Дивіться також:





Повернення до списку





Реєстрація
Забули пароль?
 
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:








Меблі

Ексклюзивні вироби з акрилового та кварцового каменю Staron®, Radianz®:
кухонні стільниці, барні стійки, рецепції;
сходи, підвіконня, басейни
Та багато інших елементів інтер’єру за вашими побажаннями




Наша адреса: 
Україна,
м. Кам'янець-Подільський, 
вул.Соборна, 27.