Перейти на мобільну версію сайту


21.02.2014

ПЕРЕВІЗНИКИ - ПІД СУПУТНИКОВИМ КОВПАКОМ

Багатьох кам’янчан здивував той факт, що наприкінці минулого тижня всі 8 комунальних автобусів вийшли на маршрути з номерами, які відповідають маршруту автобусів загального користування, тобто в нас з’явилися додаткові «одинички», «шістки» тощо. І якщо простих мешканців цікавило питання, чи це означає, що комунальний транспорт більше не виконуватиме соціальну функцію, тобто не возитиме безкоштовно пільговиків; то перевізники занепокоєні іншим - величезні автобуси забиратимуть більшу частину пасажирів, а з чим залишаться вони?
- Згідно із статистичними даними, по всій Україні пасажиропотік упав на 30%, - говорить один з перевізників. - У години пік ми ще маємо наповнюваність, а решту часу маршрутки їздять напівпорожні, а про вихідні взагалі краще мовчати - немає кого возити! Крім того, з нового року ціни на запчастини піднялися на 12-15%. І на цьому фоні комунальний транспорт вклинили в наші графіки руху.
Прокоментувати ситуацію ми попросили заступника міського голови Сергія Бабія.         
- По-перше, хочу заспокоїти пільгову категорію населення: комунальні автобуси й далі виконуватимуть соціальну функцію, тобто продовжуватимуть безкоштовне перевезення пільговиків у визначений час, - наголошує Сергій Віталійович. - По-друге, перевізникам також немає чого хвилюватися. Комунальний транспорт і раніше їздив за їхніми маршрутами, щоправда, в нього був вільний графік руху. Часто бувало таке, що одночасно із зупинки виїжджали «одиничка» і комунальний автобус. Це неправильно. Графік руху всього без винятку транспорту має бути врегульований. Для цього вже з понеділка ми встановили супутникове управління пасажирськими перевезеннями в місті. Упродовж двох тижнів налагоджуватимемо роботу диспетчерського центру пасажирських перевезень. У цьому центрі працюватиме три диспетчери (працівники відділу пасажирських перевезень), які чергуватимуть до 22.00. Цього тижня ми завершили підписання технологічних карт, згідно з якими здійснюватиметься рух маршрутного транспорту. Чому таке впорядкування не до вподоби деяким перевізникам, зрозуміти нескладно. По-перше, на деяких маршрутах водії не рушали з місця, поки маршрутка біль-менш не наповниться людьми. Цього вже не буде. Порожній ти чи повний - маєш їхати. По-друге, маневрування. Кмітливі водії з легкістю обганяли комунальний транспорт, забираючи на зупинках людей. І цього вже не буде. Обганяти того, хто за графіком йде перший, не можна. І по-третє, у вечірній час пасажири до години могли чекати автобус, бо частина водіїв з’їзджала з маршруту, коли їм захотілося. Цього також не буде. А якщо когось із перевізників не влаштовують такі умови роботи, то нам з ними не по дорозі.   

Теги: пасажирські перевезення, супутниковий зв’язок

Дивіться також:





Повернення до списку





Реєстрація
Забули пароль?
 
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:








Меблі

Ексклюзивні вироби з акрилового та кварцового каменю Staron®, Radianz®:
кухонні стільниці, барні стійки, рецепції;
сходи, підвіконня, басейни
Та багато інших елементів інтер’єру за вашими побажаннями
Діють індивідуальні знижки та на кварц - розпродаж!




Наша адреса: 
Україна,
м. Кам'янець-Подільський, 
вул.Соборна, 27.