Перейти на мобільну версію сайту


10.02.2012

Американців намагалися переконати, що в Україні життя з медом

400250_2271062874424_1784199130_1385622_863996143_n.jpgВ Інтернеті жваво обговорюється остання рекламна кампанія України у світі. У прагненні покращити зовнішньоекономічні зв’язки можновладці доходять до абсурду. Останній із промоушенів нашої держави, розміщення якого у відомому виданні «The Washington Post» обійшлося замовнику у близько 100 тисяч доларів, як ніколи наглядно демонструє косорукий підхід до демонстрації нас перед світом.
«Як можна за такі гроші зробити абсолютно неякісну рекламу? - пишуть на інтернет-форумах рекламники та маркетологи. - Поки в країні буде такий підхід до справи, доти ми сидітимемо у дірі»…
Колаж України у найкращих «совкових» традиціях: змішались в купу ракети, церкви, колоски, літаки. Приємний момент - у загал потрапила і наша Стара фортеця. Та чи радіти з цього приводу?
Щодо змісту, яким наповнені 5 сторінок американського видання, то Україна для читача постала як одна з найбільш процвітаючих країн світу, де збирають рекордні врожаї пшениці, запускають ракети в космос, впроваджують енергозаощаджувальні технології. Туди рікою течуть міжнародні інвестиції, а Уряд створив ідеальні умови для розвитку бізнесу. Тільки не відомо чому за таких вельми сприятливих обставин ми й досі залишаємось країною третього світу?

Теги: реклама

Дивіться також:





Повернення до списку





Реєстрація
Забули пароль?
 
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:










Наша адреса: 
Україна,
м. Кам'янець-Подільський, 
вул.Соборна, 27.