Перейти на мобільну версію сайту


14.12.2012

ЗАПРОГРАМУЙ СВОЄ МАЙБУТНЄ

Без перебільшенння Кам’янець-Подільський можна назвати інноваційним містом. Новітні технології, впровадження яких проходять повсякчас, дають змогу дотримуватися цієї думки.
Про відкриття нового інформаційного Центру ІТ-технологій «Регіони-ІТ» ми вже інформували наших читачів. Відкрився він місяць тому, але цікаво, що вже зроблено на цей час, і чи виправдає досить амбіційний за всіма прогнозами Центр запланований результат.
Серед основних завдань Центру - підготовка фахівців у галузі інформаційних технологій та працевлаштування молоді. У цьому напрямку його засновники активно співпрацюють з img_0639l_w2.jpgнавчальними закладами міста.
Навчальний центр «Регіон ІТ», як передбачають його засновники, допоможе вирішити проблему дефіциту спеціалістів у цій галузі.
Подібні Центри в Україні є поки що лише у великих містах.
Нещодавно Центр інформаційних ІТ-технологій відвідав провідний спеціаліст в області «iOs» Олексій Мась.
Олексій провів майстер-клас з основ розробки «iOs»-додатків з нуля. Простіше кажучи, курс був призначений для спеціалістів, які мають навички програмування і прагнуть їх розвивати.
Ексклюзивно для «КлюЧа» Олексій Мась розповів про перспективи розвитку інформаційного бізнесу.
- Не так давно всесвітньо відома інтернет-компанія «Google» купила за 40 мільйонів долларів український проект «Viewdle», - каже Олексій. - На мою думку, це дуже сильний показник для країни і людей. Тож ми можемо готувати висококласних спеціалістів для 1220_990.jpgсвітових компаній.
- На скільки реальною є можливість перетворити Кам’янець на місто «айтішників»?
- Центр ІТ-технологій «Регіони-ІТ» - досить перспективний за усіма прогнозами бізнес. Центр здійснює підготовку спеціалістів у галузі ІТ-технологій. А у наш час інформаційних технологій це дуже потрібно і перспективно.
А от щодо реальності цієї можливості, то все залежить винятково від засновників компанії. Моя місія в цьому не така вже й велика - навчити, поділитись тими знаннями й досвідом. які маю.
- Нині ринок праці переживає чи не найкращі часи. Чи може якимось чином допомогти впоратись хоч частково з безробіттям?
- Звичайно. Спеціалісти в галузі ІТ-технологій користуються значним попитом на ринку праці. Окрім того, вони як ніхто інший мають можливість працювати віддалено від основного місця роботи. Головне, щоб був доступ до мережі Інтернет. Отож, якщо ти висококласний спеціаліст, ти можеш працювати будь-де - чи у столиці, чи у провінційному містечку, чи, навіть, у селі.  
- Ви стояли у витоків українського Інтернет-бізнесу. Більше 10 років створили власний сайт, заснували Українську банерну мережу. Маєте на своєму рахунку більше 40 інтернет-проектів. Узагалі, як сталося, що Ви так рано зайнялися Інтернет-бізнесом?
- Насправді, це було вже не настільки рано - у 1997 році. Я встиг закінчити університет, попрацювати у комерційному та Національному банках. І коли працював у останньому, вперше побачив Інтернет.
Також дуже пощастило, що у цей час приїхав навчати працівників НБУ Максим Мошков. Він навчав мови програмування Unix, і я потрапив до його групи. Одного разу в нього прозвучала фраза: «Моя лекція є на сайті в моїй онлайн-бібліотеці». На той час для мене це було шоком. Яка лекція? Який Інтернет?
Окрім програмування, я писав фантастику, і мені хотілося розповсюджувати та «просувати» свої тексти. Тому, поєднавши задатки програміста та письменника, у 1998 році я створив сайт www.fiction.kiev.ua. Це була така собі платформа для спілкування. Уже наприкінці 90-х сайт фактично був прикладом Web 2.0. – люди писали пости, коментарі, голосували. Був рейтинг рецензій, письменників, люди об’єднувалися в групи тощо.
У fiction.kiev.ua відвідуваність була приблизно 200 людей щодня. На той час було непоганим показником. Для українського Інтернет-простору це було подією. Тим більше, що сайт постійно оновлювався, а таких було небагато.
- А яким був перший комерційний сайт?
- Це Українська Банерна Мережа (www.banner.kiev.ua). Ми думали про створення пошукової системи, але ця бізнес-модель передбачала пошук рекламодавців. Це вимагало часу. А Українська Банерна Мережа заробляла по-іншому.
Українська Банерна Мережа - це об’єднання сайтів з ціллю обміну рекламою. Тобто, ми виступаємо посередниками у цьому процесі – пропонуємо сервіс такого обміну. А банерна реклама стає все більш популярною, тому Українська Банерна Мережа – це своєрідне медіа-середовище.
Саме такий вид бізнесу мені подобається – об’єднувати людей для того, щоб вони творили щось разом.


Теги: Олексій Мась, ІТ-технології

Дивіться також:





Повернення до списку





Реєстрація
Забули пароль?
 
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:








Меблі

Ексклюзивні вироби з акрилового та кварцового каменю Staron®, Radianz®:
кухонні стільниці, барні стійки, рецепції;
сходи, підвіконня, басейни
Та багато інших елементів інтер’єру за вашими побажаннями
Діють індивідуальні знижки та на кварц - розпродаж!




Наша адреса: 
Україна,
м. Кам'янець-Подільський, 
вул.Соборна, 27.