Перейти на мобільну версію сайту


15.06.2012

ЗА ДОБУ НА ШТРАФМАЙДАНЧИКУ - 150 ГРН. І ЦЕ ТІЛЬКИ ПОЧАТОК...

Про те, що Державтоінспекція не буде утримувати штрафмайданчики, говорили давно. Нарешті від слова перейшли до діла. Та наскільки вдалим виявився такий перехід?
З квітня практично всі штрафмайданчики, які належали ДАІ, опинилися у приватних руках. Причиною таких нововведень стали зміни, внесені до Постанови Кабміну від 17.12.2008 р. №1102 «Про затвердження Порядкуштрафмайданчики тимчасового затримання та зберігання транспортних засобів на спеціальних майданчиках і стоянках».
Дана Постанова дозволяє Державтоінспекції у разі відсутності місць на власних штрафмайданчиках укладати договори зберігання затриманих транспортних засобів з підприємствами, установами та організаціями, визначеними на конкурсних засадах.
Зрозуміло, що словосполучення «у разі відсутності» всі дружно проігнорували і з легкої руки вищих чинів та на законних підставах передали штрафмайданчики приватникам. Ну а ті даремно часу не гають...
Сьогодні на штрафмайданчиках країни творить справжнісінька «обдиралівка». Знаючі люди кажуть, що туди краще не потрапляти - обдеруть як липку.
Наприклад, у столиці за добу перебування автівки на штрафному майданчику з водія стягнуть мито у розмірі 130 грн. У Борисполі ця сума чомусь злетіла до відмітки 195 грн за добу.
Яка ж ситуація у Кам’янці-Подільському?
За добу перебування на штрафмайданчику водієві, аби врятувати з полону свого залізного коня, доведеться викласти з кишені 150 грн.
Така плата діє протягом трьох діб перебування на майданчику. Надалі сума зменшується. Якщо ж до неї додати послуги евакуатора, які оплачує водій, то штрафмайданчик автоматично перетворюється у жахіття. Не приведи Боже, потрапити туди перед вихідними, вважай одразу мінімум півтисячі як не було.
Сьогодні у ДАІ зітхнули з полегшенням. На всі мої запитання про штрафмайданчики, стражі доріг лишень розводили руками, мовляв, нічого не знаємо, не чули і знати не хочемо, це тепер не наша парафія, і нам до неї немає діла.
Як свідчать статистичні дані, щорічно в Україні на штрафмайданчики відправляють до 7 тисяч автомобілів.
У результаті, виходить непоганий бізнес, який добряче лупить по кишенях простих водіїв. Та чи є комусь до них діло?

ДЛЯ ДОВІДКИ: Підстави тимчасового затримання транспортного засобу (ч.1 ст.265-2 КУпАП)
- керування транспортними засобами (ТЗ), що мають несправності гальмової системи, рульового управління, тягово-зчіпного пристрою чи інші несправності, з якими, відповідно до встановлених правил, їх експлуатація забороняється, своєчасно не пройшли державного технічного огляду;
- експлуатація ТЗ, ідентифікаційні номери складових частин яких не відповідають записам у реєстраційних документах, знищені або підроблені;
- керування ТЗ водіями, які не мають при собі або не пред’явили чи не передали для перевірки посвідчення водія відповідної категорії, талона до нього, реєстраційних та інших документів;
- керування ТЗ у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп’янінь;
- порушення правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів, правил проїзду великогабаритних і великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями або залізничними переїздами;
- обладнання власниками або водіями ТЗ спеціально прихованими або замаскованими місцями, які використовуються для перевезення нелегальних мігрантів.

Теги: штрафмайданчик, ДАІ

Дивіться також:





Повернення до списку





Реєстрація
Забули пароль?
 
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:










Наша адреса: 
Україна,
м. Кам'янець-Подільський, 
вул.Соборна, 27.