Перейти на мобільну версію сайту


21.09.2012

ТЕЩИН ЯЗИК «ЗЛИЗАВ» ДВА ЖИТТЯ, 21 ПОМИЛУВАВ. ПОКИ ЩО...

Страшна трагедія, що сталася минулої суботи, 14 вересня, вчергове нагадала про небезпеку «тещиного язика». Близько 18.30, рейсовий автобус фірми «Шеріф-тур», сполученням «Донецьк-Чернівці», на 273 км автодороги Житомир-Чернівці упав з мосту й перекинувся.
У результаті аварії двоє пасажирів - 76-річна жінка та чоловік, особа якого встановлюється, - від отриманих травм померли на місці трагедії. Двох осіб було доправлено у реанімаційне відділення. Решта з травмами різного ступеня важкості IMG_0057.JPGпройшли обстеження у лікаря-травматолога.
Усього, внаслідок ДТП постраждало 19 осіб. Лише двоє народилися в сорочці. Цілі й неушкодженні, страшенно налякані, вони розповідали правоохоронцям подробиці цієї трагедії.
Пасажирський автобус «Mersedes Benz» з Чернівців на станцію Кам’янця-Подільського прибув із запізненням майже на півгодини. Цей час, звичайно, потрібно було якось надолужити. Невідомо чим керувався водій автобуса, намагаючись це зробити на «тещиному язику»?! Не скажеш, що він у таких справах новачок, адже водійського стажу має 36 років! Та й зазначеним маршрутом їздить майже сім років.
55-річний донеччанин, набираючи швидкість, певне, планував швидко «проскочити», залишивши позаду круті гуменецькі повороти. Та, певне, він забув, що після дощу їздити «тещиним язиком» на великій швидкості удесятеро небезпечніше! Нехтуючи Правилами дорожнього руху та вимогами знаків про обмеження швидкості до 40 км, отямився, коли автобус почало «водити» по всій трасі. Не впоравшись з керуванням, водій з’їхав у кювет: автобус перекинувся на дах.
За словами правоохоронців, за даним фактом порушено кримінальну справу. Розслідування обставин ДТП триває.
Сьогодні версій причини трагедії називають декілька. Одні звинувачення кидають на адресу безпечності водія та несправності транспортного засобу, інші - власне «тещин язик» з його крутими поворотами, ще одні - дорожнє покриття, яка після дощів перетворюється на дзеркальну поверхню.
Приїхавши на місце трагедії, перше, що ми почули, крики людей, чиї будинки розташовані вздовж цієї аварійно-небезпечної ділянки.
- Тільки дощ, чекай аварії, - в один голос казали вони. - Ми живемо ніби на пороховій бочці: то фура заїде в паркан, то закидає нас крамом, який везуть водії-дальнобійники.
IMG_0067.JPG- Пам’ятаєте, як перекинулась фура з хімією? - запитує нас один із мешканців. - Тоді ж неможливо було ні ходити, ні дихати. Ми постійно страждаємо. Хто знає, що буде завтра, чи не заїде в мою хату якась із фур?
Панічні настрої цих людей можна зрозуміти. Проте нам розповіли і те, що свого часу мешканцям пропонували відселитися з аварійно-небезпечної ділянки, але розпрощатися з життям на «пороховій бочці» ніхто з них не поспішив.
Те, що у трагедії є провина водія, теж не варто сумніватися. Досвідчені водії зі стажем, коментуючи ситуацію, зазначають, що на таких спусках автолюбителі просто на просто економлять пальне. Увімкнувши «нейтралку», у разі потреби чи небезпеки сподіваються лише на гальма. Та, на жаль, такі дії водіїв є недоречними на крутих спусках.
За зекономлене пальне та спробу догнати графік руху, водії розплатився не лише власною репутацією а й фірми. Не на користь останньої свідчення вцілілих пасажирів про, м’яко кажучи, не зовсім комфортабельність автобуса. У ньому, за словами потерпілих, деякі сидіння не були надійно прикручені, та й узагалі, такий «роздовбаний» транспорт пускати на далекі рейси - нонсенс! Але ж їздили...
5 кілометрів із 12 поворотів уже давно стали для кам’янчан і не лише кісткою в горлі. Досвідчені далекобійники IMG_0070.JPGнамагаються оминати наш «тещин язик» десятою дорогою. Намагання не однієї влади усунути проблему залишаються лише намаганнями. Яскравим свідченням цього є спроба прокласти об’їзну дорогу, яка дальше балаканини не просунулася, та розширення мосту через річку Мукша, що, певне, залишиться довгобудом не один рік.
А тим часом «тещин язик» продовжує відбирати життя. Як повідомили державтоінспектори, за останніх кілька років на цьому відрізку дороги сталося понад сотня аварій, більше півсотні людей отримали тілесні ушкодження різного ступеня важкості. Основна кількість ДТП трапляється з великовантажними автомобілями на спусках через занос причепів чи кузовів на смугу зустрічного руху.
Дорожники бачать кілька варіантів вирішення цього болючого питання. У першу чергу, пропонують провести ремонт існуючого дорожнього покриття з поновленням поперечного профілю проїжджої частини. Також завершити будівництво моста через р.Мукша. Крім того, розкрити видимість зустрічного автотранспорту на кривих шляхом ліквідації лісових дерев, замінити та підсилити металеву транспортну огорожу.
Звичайно, дотримавшись усіх рекомендацій, не можливо гарантувати безпечності «тещиного язика». Зроби його хоч ідеальним, тут й надалі спрацьовуватиме так званий людський фактор: безпечність, бажання зекономити та сподівання, що пронесе...

Теги: тещин язик, аварія

Дивіться також:





Повернення до списку





Реєстрація
Забули пароль?
 
Увійти як користувач:
Увійти як користувач
Ви можете увійти на сайт, якщо ви зареєстровані на одному з цих сервісів:










Наша адреса: 
Україна,
м. Кам'янець-Подільський, 
вул.Соборна, 27.